Becsaptak!

2011.08.28.

Becsaptak!

Vásárolunk, rendelünk, sorban állunk, étterembe megyünk. Sok lehetőség adódik arra, hogy bárhol és bármivel becsapjanak bennünket. Ha nem határozottan kérjük ki a magunk igazát, előfordulhat, hogy reklamációnk a visszájára sül el.

  • Reklamáljunk azonnal és személyesen, akkor és ott. Ha tegyük fel, az étteremben rossz volt a kiszolgálás, azonnal kifogásolunk, ne várjunk bizonytalan ígéretekre, hogy majd jön az illetékes, s ő meghallgat.
  • Azonnal kérjük a főnököt, a boltvezetőt... Kezdjük a legfelsőbb szinten, ne kelljen mindent újra és újra elismételnünk.
  • Legyünk udvariasak, de határozottak. A kettő nem zárja ki egymást. Ne veszítsük el a fejünket. Használjuk kemény hangot, de ne kiabáljunk. Valójában egy mosoly is lehet lefegyverző.
  • Ne fenyegessünk! Elégedjünk meg ilyen kijelentésekkel: a boltjukban törzsvásárló vagyok. Vagy: Nagyon udvariatlannak tartom, ha belép a vevő, s önök rá sem hederítenek.
  • Világosan fogalmazzuk meg a „kártérítési” igényünket. Pénzt kérünk vissza, kérjenek tőlünk bocsánatot, írásban kívánunk panaszt tenni, vagy megelégszünk egy ingyen desszerttel.

Szakértőink

dr. Káposzta Zoltán dr. Káposzta Zoltán neurológus
dr. Süli Ágota dr. Süli Ágota pszichiáter, pszichoterapeuta, gyermekterapeuta
Solymosi Dóra Solymosi Dóra dietetikus
dr. Felkai Péter dr. Felkai Péter utazásorvos
dr. Kósa Zsolt dr. Kósa Zsolt szülész- nőgyógyász
Bujdosó Mara Bujdosó Mara pszichológus
dr. Nagy Andrea dr. Nagy Andrea gyermekorvos
dr. Sáry Gyula dr. Sáry Gyula belgyógyász
dr. Sahin Péter dr. Sahin Péter gasztroenterológus
Somogyi Andrea Somogyi Andrea pszichiáter
dr. Pataki Gergely dr. Pataki Gergely plasztikai sebész
dr. Fekete Ferenc dr. Fekete Ferenc andrológus
dr. Apor Péter dr. Apor Péter belgyógyász, sportorvos
dr. Bálint Géza dr. Bálint Géza reumatológus
dr. Sánta Zsuzsa dr. Sánta Zsuzsa gyógyszerész



Bezár