Már az ülés is fáj

2011.11.18.

Már az ülés is fáj

Tisztelt Doktor úr!

Már hónapok óta mind a kettő alsó lábszáramban - a vádli tájékon- erős fájdalmat érzek. Gyakran bedagadnak a lábfejeim (főleg, ha sokat ülök), nagy nehézségek árán tudok csak lépkedni.
Milyen jellegű lehet a probléma? Milyen kivizsgálásra kellene bejelentkeznem?

Üdvözlettel, Kné

Kedves Asszonyom!

Lábszár fájdalmat és boka duzzanatot érbetegségek és mozgásszervi betegségek is okozhatnak.
Javasolom, hogy először háziorvosának, ill. belgyógyásznak mutassa meg duzzadt lábait és fájdalmas vádliját.

Mielőbbi gyógyulást kívánva, üdvözlettel:

Dr. Bálint Géza

Hozzászólások Szóljon hozzá!

Ellenőrző kód
Kérjük gépelje be a képen látható karaktereket! *

Bejelentkezés



Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Szakértőink

dr. Felkai Péter dr. Felkai Péter utazásorvos
dr. Süli Ágota dr. Süli Ágota pszichiáter, pszichoterapeuta, gyermekterapeuta
dr. Apor Péter dr. Apor Péter belgyógyász, sportorvos
Bujdosó Mara Bujdosó Mara pszichológus
Solymosi Dóra Solymosi Dóra dietetikus
dr. Fekete Ferenc dr. Fekete Ferenc andrológus
Somogyi Andrea Somogyi Andrea pszichiáter
dr. Sahin Péter dr. Sahin Péter gasztroenterológus
dr. Káposzta Zoltán dr. Káposzta Zoltán neurológus
dr. Sánta Zsuzsa dr. Sánta Zsuzsa gyógyszerész
dr. Kósa Zsolt dr. Kósa Zsolt szülész- nőgyógyász
dr. Pataki Gergely dr. Pataki Gergely plasztikai sebész
dr. Nagy Andrea dr. Nagy Andrea gyermekorvos
dr. Bálint Géza dr. Bálint Géza reumatológus
dr. Sáry Gyula dr. Sáry Gyula belgyógyász




Szerelmes gondolatok

Milyen gyakran mondja el kedvesének, hogy szereti?






Horoszkóp

Horoszkóp Kos Horoszkóp Bika Horoszkóp Ikrek Horoszkóp Rák
Horoszkóp Oroszlán Horoszkóp Szűz Horoszkóp Mérleg Horoszkóp Skorpió
Horoszkóp Nyilas Horoszkóp Bak Horoszkóp Vízöntő Horoszkóp Halak
Bezár